27.10.05

Que vinguin els clowns

I quin trist final per a un amor
Jo que volia triomfar, tu un somniador.
Pallassos, veniu,
que no vull plorar.

Ens va separar un simple motiu.
Tu que volies una llar, jo ser actriu.
Feu-me somriure,
pallassos veniu.

Quan em vaig cansar de tant fingir
vaig saber que sols amb tu seria feliç.
Assajava per a tu amb molt d’afecte paraules d’amor,
i et vaig buscar i no eres enlloc.

Quina broma més cruel, quin irònic error
Vaig fer un canvi de paper, i vaig perdre l’actor.
Pallassos veniu.
Pallassos sortiu.
És el vostre torn.

Quin final més amarg, el d’aquesta funció,
vaig fer l’entrada triomfal, després del teló.
Pallassos veniu...


Per què el pallasso no ve?
Un pallasso sisplau


Un Bravo pel pallasso
Deixin pas al pallasso
Aplaudeixin al pallasso

El pallasso sóc jo
 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................