12.8.06

estic en un locutori hindú

fa dies que no tinc connexió a internet
treballo a l'ordinador a una casa prop del mar

acabo feina pendent
escric i escric parrafades més llargues que mai
parrafades, això, parrafades sense l'exigent síntesi
que el temps d'improvisació determina
i que l'espai que m'imposo m'obliga
i sense aquella retroalimentació
que vivifica i suggereix i exigeix i disciplina i implica i estimula i amplifica i

buff... sense la mateixa intensitat...

em queden 7 minuts de connexió

he de mirar el correu i eliminar tots els missatges no desitjats
i respondre, potser, alguna carta
i em truquen per telèfon
i he de marxar
 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................