10.11.06

demà vénen amics a dinar?

no ho tinc confirmat
decisions d'última hora
és així de bo

vaig a refer l'habitació dels trastos
abans que neixi la Nona
encara ho tinc tot escampat
el maxicossi
el cotxet
el moisès
la roba en una bossa
els bolquers

qui diu que un nen costa 6000 euros
al seu primer any de vida?

encara no m'he gastat ni un cèntim i ja tinc de tot

 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................