25.1.08

Sóc a La Plana, un centre cultural i social
ubicat en un complex de masies dins el terme municipal
de Santa Maria d'Oló, treballant en la traducció
d'un llibre d'Alice Sebold.
Quan he engegat l'ordinador se m'ha connectat
a una xarxa wifi de cop i volta, i aprofito, doncs,
cinc minuts per actualitzar aquest blog
en estat d'hibernació.

Sóc aquí com cada divendres.
Acompanyo el fill del meu company a l'escola
que han creat en un espai, antic magatzem,
de la casa. És una escola lliure.
Jo em trobo en una altra sala, plena de matalassos,
coixins, prestatges amb contes i jocs, una pissarra
i una taula enorme de reunions.
Les parets són de pedra i les bigues de fusta
i avui a fora hi ha boira espessa.

La Nona juga al meu voltant,
i tot i que cada dia allarga el radi una mica més,
necessita la meva falda i les meves mans i la meva veu
en dosis insistents. La feina llisca en comptagotes.

He de plegar. Disculpeu la interrupció.
 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................