24.2.07

ha ha ha! ho sabia!
no m'han interessat mai les estadístiques
per la seva tossuderia, amb decimals i tot,
a fer veure com a Veritats Absolutes
pures fantasies.
I com a estadístiques hi incloc qualsevol
mètode d'avaluació numèrica, com per exemple
el nostre addictiu Webstats4u.

ahir a tòxic vaig tenir 85 visites!
tot un rècord, uau!!!

el que passa,
és que vaig estar actualitzant i posant etiquetes
i clar, diguem que... vaig ser jo que unes,
posem vuitanta vegades,
em vaig autovisitar

per això em costa tant de fiar-me dels números
i sobretot dels que utilitzen els números
per manipular-nos

4 comentaris:

Anònim ha dit...

En això, hi ha un conegut teu (escriptor, diu que és) que és tot un expert...

Anònim ha dit...

Quan jo vaig etiquetar també vaig rebre visites i més visites, de la Xina quasi totes, que suposo em van llegir amb tota cura, si fa no fa.

Anònim ha dit...

els números no són més que una eina humana per explicar-nos el món, en un món paral·lel, que cal saber llegir.
les lletres no són més que una eina humana per explicar-nos el món, en un món paral·lel, que cal saber llegir.

Anònim ha dit...

Diuen els que creuen, o millor dit, els que utilitzen les estadístiques que aquest hivern ha sigut un dels més càlids i secs desde que es tenen dades...
Diuen també que no hi ha cap relació, fent servir també l'estadística, entre com ha sigut l'hivern i com pot ser l'estiu següent...
També ens asseguren que els pantans estan molt baixos i que no hi ha neu a les muntanyes i que per tant, ens faltarà aigua aquest estiu...
També ens diuen que no estaria malament confiar en les estadístiques, ja que aquest any acaba en 7, igual que els anys més plujosos a Catalunya: 1617, 1787, 1907, 1927, 1937, ...

 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................