16.1.06

Gràcies a l'imperatiu de l'Anònim Fidel
escric, avui, amarada com estic
del dubte marró de llana esfilagarsada
que m'enreda en paraules clitoterianes:

estàs segura del que escrius?
és prou satisfactori?

Per què, Clítote malaurada, em presentes al davant sempre
aquestes qüestions insalvables?
Ja ho saps que poques vegades estic segura del que escric!
Entre tu i jo hi ha massa abismes prou que ho sé,
però deixa'm d'una vegada
circular entre els anònims d'avui per fer el meu propi camí!

Patètic.
 
/*............................................................................................................................................................................................ ----------------------------------------------- */ ...................................-............................-.--......................................................................................................................... ............................................................................-------------- --------------- -----------------------------------------------------...------------...-------- ....................................--.------...-------------------......................... una història subterrània i plena de residus naturals amb cucs entranyables que penetren amb aires renovadors atmosferes pesades i feixugues........------- ----------------------------------------------------------------------------------------------- -----------------------------------------------------.........................------------------ -----.........................................................................................................................